1. Virksomhedsoplysninger
Verktygspresidenten, med organisationsnummer 559302-2592 , er ansvarlig for køb foretaget på denne hjemmeside. For information om, hvordan vi håndterer persondata i henhold til GDPR, se afsnit nr. 11.

2. Priser
Alle priser er angivet i svenske kroner og inkluderer moms og andre gebyrer. De samlede omkostninger ved købet vil fremgå tydeligt før den endelige ordre og vil inkludere alle omkostninger forbundet med købet, inklusive eventuelle porto- og forsendelsesomkostninger.

3. Levering
En bekræftelses-e-mail sendes efter ordren er modtaget. Når produktet/produkterne har forladt lageret, sendes en yderligere bekræftelsesmail på, at dette er sket.

4. Forsendelse
Fragt tilkommer afhængig af produktets vægt og størrelse. De samlede omkostninger inklusive forsendelse vil fremgå tydeligt før den endelige ordre.

5. Klage
Hvis der er en produktfejl, kan du kontakte os direkte via info@verktykspresidenten.se eller på 072-3954073

6. Betaling
De betalingsløsninger vi tilbyder er kontant med kreditkort eller på faktura via Klarna eller e-mail, e-faktura gælder kun hvis du har et gyldigt firma.

7. Kortoplysninger
Når du handler hos os, behandles betalingen af ​​Klarna, som er en svensk sikker elektronisk betalingsløsning til e-handel. Kortoplysninger sendes altid krypteret med SSL/TLS. Alle kortoplysninger opbevares i overensstemmelse med kortnetværkets regler vedrørende PCI DSS, niveau 1.

8. Persondata og GDPR
Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med GDPR. I forbindelse med dit køb accepterer du, at vi opbevarer og håndterer dine persondata. Vi opbevarer de oplysninger, der er nødvendige for at opfylde aftalen med dig og for at kunne drive vores forretning. I henhold til GDPR har du ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har registreret om dig. Hvis de oplysninger, vi opbevarer om dig, er irrelevante, forkerte eller ufuldstændige, kan du anmode om, at oplysningerne rettes, begrænses eller slettes, hvilket vi vil gøre i det omfang det er muligt i henhold til gældende lovgivning (såsom bogføringsloven).

Vi er persondataansvarlig for de indsamlede data og har indgået persondatabehandleraftaler med vores underleverandører. Nedenfor kan du se, hvilke underleverandører vi bruger, og til hvilket formål vi bruger dem.

Underleverandører (eksempeltekst)
Vi bruger følgende underleverandører til at drive vores forretning.

Leverandør Service Formål
EN Webmail Post Vi bruger ONE webmail til håndtering af supportsager. De personlige data, du sender til os via e-mail, sendes derfor gennem ONE. Vi gemmer e-mails i 1 år.
Klarna Betalingsservice Vi bruger Klarna til håndtering af betalinger, refusioner og til betalingsrelaterede supportproblemer. De oplysninger du indtaster ved bestilling og betaling: kortoplysninger sendes krypteret til Stripe.
ONE AB Webhosting Vi bruger ONE.com til vores serveradministration, e-mail, backup, domæneregistrering.

Refusion/Refusion:

Ved tilbagebetalinger, hvor kunden eksempelvis har fortrydet et køb eller en vare viser sig at være i stykker ved levering, får du altid det fulde beløb tilbage eller en ny vare.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på din første ordre.